بازی Gotham Knights تاخیر خورد


Deprecated: strtotime(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/alizange/public_html/game/templates/esports/html/com_content/article/default.php on line 76
Expired
بازی Gotham Knights تاخیر خورد

 

شوالیه های گاتهام تاخیر خورد

آخرین نسخه مهم از بتمن در سال 2015 تحت عنوان Batman: Arkham Knights منتشر شد و توانست به موفقیت های عظیمی برسد و بعد از آن طرفداران Batman، هر ساله انتظار معرفی نسخه جدید را در E3 داشتند اما هیچوقت این اتفاق نیفتاد تا اینکه WB Games Montreal سال قبل Gotham Knights (شوالیه های گاتهام) را معرفی کرد و قرار شد در سال 2021 (سال جاری) منتشر شود. طبق گفته این استودیو، برای اینکه روی بازی کار کنند که در نهایت تمامی گیمرها بتوانند تجربه ایده آلی داشته باشند، بازی تاخیر یک ساله خورد. اگر چه هنوز اطلاعات کاملی در رابطه با ماه و روز دقیق تاریخ انتشار بازی گاتهام نایت (Gotham Knights) اعلام نشده است.

 

بازی Gotham Knights آنطور که باید و شاید مورد انتظار طرفداران بتمن نیست!

طبق گفته های WB Games Montreal که سابقه ساختن یکی از نسخه های سری بتمن، یعنی Batman: Arkham Origins را دارد، Gotham Knights تمرکز ویژه ای روی بخش آنلاین دارد و جالب است بدانید المان های نقش آفرینی (RPG) در بازی بسیار به کار گرفته شده است و شما می توانید در نقش شخصیت های مهم شهر گاتهام مثل بت گرل، رابین و نایت وینگ و … که در کمیک داستانی نیز حضور دارند به تجربه بازی بپردازید. احتمالا از لحاظ ساختار و مکانیزم ها باید انتظار یک بازی در حال و هوای Marvel’s Avengers داشته باشیم.
همچنین هر کدام از شخصیت ها قابلیت ها و قدرت های مختص به خود را دارند.

اگر بخواهم نظر شخصی و انتظار خودم را راجع به این بازی بیان کنم، انتظار یک بازی متوسط رو به پایین از لحاظ داستانی را دارم و کمتر بازی در این سبک توانسته است به موفقیت برسد و همانطور که سازندگان بازی و عوامل استودیو WB Games Montreal نیز در مصاحبه های خود اعلام کردند، آنها تمرکز ویژه ای روی گیم پلی بازی دارند.

پلتفرمهای بازی

steam
origin
battle.net
u plau
epic games
epic games
Image

تماس با ما

فروشگاه

سوالات خود را در رابطه با خرید از فروشگاه از طریق تلگرام یا واتس آپ ارسال بفرمایید

همکاری در فروش

دوستان علاقمند میتوانند جهت همکاری با ما تماس بگیرند 09353807030 یا ایمیل info@avisapro.ir