شروع قدرتمندانه بازی Outriders در روز اول انتشار


Deprecated: strtotime(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/alizange/public_html/game/templates/esports/html/com_content/article/default.php on line 76
Expired
First Steps in the Trump Era

Outriders، جدیدترین بازی استودیوی People Can Fly در تاریخ 1/1/2021 عرضه شد و براساس آمارهایی که از تعداد بازیکنان آن منتشر شده، می‌توان گفت که شروع قدرتمندانه‌ای داشته است. این بازی شوتر نقش‌آفرینی کوآپ در روز عرضه‌اش موفق شد در فهرست ۱۰ بازی محبوب استیم از نظر تعداد بازیکنان قرار بگیرد و در حتی در مقطعی توانست رقم ۱۱۱۹۵۳ بازیکن همزمان را در این پلتفرم ثبت کند.

Outriders در حال حاضر در رتبه‌ی دهم بازی‌های محبوب استیم پس از بازی  Rainbow Six Siege قرار گرفته است. آمار کاربران اوت‌رایدرز روی استیم بااینکه فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد، ولی تنها بخشی از پایگاه بازیکنان این بازی را تشکیل می‌دهد. در حال حاضر بسیاری افراد Outriders را روی پلتفرم‌های مختلفی شامل فروشگاه اپیک گیمز روی پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا تجربه می‌کنند.

برای اینکه اهمیت واقعی رقم ۱۱۲ هزار بازیکن همزمان Outriders را بهتر متوجه شویم، فقط کافی است که به آمار تعداد بازیکنان همزمان بازی Marvel’s Avengers در روز انتشار توجه کنیم. مارولز اونجرز، یک بازی سرویس‌محور دیگر که چندوقت پیش عرضه شد، در روز اول تنها توانست حداکثر ۳۱ هزار بازیکن را به سمت خود جذب کند. همچنین تعداد بازیکنان روز اول اوت‌رایدرز از تعداد بازیکنان Apex Legends در روز عرضه روی استیم کمی بیشتر است. اپیکس لجندز در روز عرضه‌اش در سال ۲۰۲۰ روی استیم توانست رقم ۱۰۰ هزار بازیکن همزمان را ثبت کند.

Outriders اما عرضه‌ی بی‌نقصی نداشته و قابلیت بازی بین پلتفرمی (کراس پلی) آن مشکل دارد؛ به‌طوری که زمانی‌که بازیکنان از پلتفرم‌های مختلف در یک Session با یکدیگر مشغول بازی می‌شوند، باگی باعث می‌شود که تمام بازیکنان یک‌به‌یک از Session بیرون بیفتند. پیپل کن فلای فعلا قابلیت کراس پلی خودکار را بین پی سی و کنسول‌ها غیرفعال کرده تا برای رفع آن راه‌حلی بیندیشد. سازندگان با انتشار پچ روز اول بسیاری از مشکلات و باگ‌های بازی را رفع کرده‌اند و برای انتشار پچ دیگری در روزهای آینده برنامه دارند.

پلتفرمهای بازی

steam
origin
battle.net
u plau
epic games
epic games
Image

تماس با ما

فروشگاه

سوالات خود را در رابطه با خرید از فروشگاه از طریق تلگرام یا واتس آپ ارسال بفرمایید

همکاری در فروش

دوستان علاقمند میتوانند جهت همکاری با ما تماس بگیرند 09353807030 یا ایمیل info@avisapro.ir